.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران بالاترین آمار چاقی کشور را دارد

رئیس شبکه بهداشت آمل با بیان اینکه مازندران بالاترین آمار چاقی کشور را دارد، گفت: دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی از چاقی رنج می‌برند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  حمزه قاسمی در شورای ورزش این شهرستان با بیان اینکه تنها راه مقابله با عوامل مخاطره‌آمیز ورزش است، اظهار داشت: چاقی، کم‌تحرکی، استرس و اعتیاد از معضلات کشور به شمار می‌روند و در این زمینه وزارت بهداشت توصیه کرده است که شیوه زندگی افراد تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه آپاندیسیت بیماری تمدن است که از کم تحرکی و مصرف غذاهای فست فودی حاصل می‌شود، یادآور شد: 50 تا 70 درصد دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی به دلیل نوع زندگی خانواده‌هایشان که از قشر مرفه هستند از چاقی رنج می‌برند و این امر در دو دهه بعد که این افراد قشر جوان جامعه را تشکیل می‌دهد نگران‌کننده‌تر است.

این مسئول با تاکید بر اینکه مازندران بالاترین آمار چاقی کشور را دارد، تصریح کرد: مشخص نبودن جایگاه ورزش همگانی در جامعه از دلایل بروز چاقی یا همان کم‌تحرکی است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نباید ست‌ها و مجموعه‌های ورزشی را رها کنند، افزود: توزیع نابرابر تجهیزات ورزشی در شهر نیز از دلایل عدم گرایش برخی خانواده‌ها به ورزش است.

رئیس شبکه بهداشت آمل با اشاره به اینکه این شبکه 25 درصد نیروهای سلامت استان مازندران را در خود جای داده است، اظهار داشت: این مجموعه که متولی بخش سلامت است یک مکان ورزشی برخوردار نیست./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.605 seconds.